Tips På Serier?

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Dexxa

Tips På Serier?

Inlägg av Dexxa »

Har inget att göra nu så här på sommaren  :-\ ;D. så jag behöver tips på serier som är bra

EDIT: Jag har sett alla avsnitt av, South Park, Simpsons, American Dad, Family Guy, Sopranos, My Name Is Earl, MythBusters, Veronica Mars, Dilbert, Futurama, Kvarteret Skatan, Little Britain, MacGyver, Prison Break, Psych, Rallarsving, Reno 911, Scrubs, Criminal Minds, Alla CSI(NY,CSI m.m), Dexter, Nisse Hult, SeinFeld, That 70s Show, The Unit, Two And a Half Men, Entourage, TMNT, NileCity, The Boondocks, The Simple Life 8) ;), Twin Peaks, Undeclared, Desperate Housewives, Heroes, House, How i met your Mother, Invader Zim, Numb3rs, NCIS, Weeds, Chappelles Show, Tripping The Rift.

EDIT: Opps... Var lite mer serier än jag trodde jag hade sett.. (tänker på ifall jag kunde gjort något bättre med den tiden)  ;D ;D
Användarvisningsbild
upnorth

SV: Tips På Serier?

Inlägg av upnorth »

Jag tycker om att löpträna och bada på sommaren...  ::)
Dexxa

Inlägg av Dexxa »

Mjo.. Åkte ring och wakeboard efter båten igår... slog i som fan... typ ont i huvudet och Förkyld  :-\.. så jag får sitta inne några dagar och ta det lungt nu typ
Johanna
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Inlägg av Johanna »

Sett Battlestar Galactica (den nya versionen)?
Mats A

Inlägg av Mats A »

Carnivale,Coupling,
Användarvisningsbild
Hund
Kontakt:

Inlägg av Hund »

Kyle XY & Smallville.

Sedan finns ju Miami Ink & American Chopper etc men det är ju tv-program. Men ack så underhållande. ;D

Edit: The Dead Zone verkar bra?
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Dexxa

Inlägg av Dexxa »

Tack för alla svar, ser att jag glömde några serier jag hade sett, Coupling, Smallville, Miami Ink, American Chopper... men The Dead Zone och Carnivale ska jag ta en titt på, tack

Föresten en "serie" som dom flesta här på ubuntu-se kanske skulle tycka om är hak.5

http://www.hak5.org/
Användarvisningsbild
upnorth

Inlägg av upnorth »

Cold Feet är en annan serie man kan sträckse!  :)
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"