starta om datorn. Provat att ta ut sladden och sätta i den igen men det funkar inte.
Har en Logitech USB mus, som är kopplad direkt i USB sticket, ingen Hub.
Nja, det är väl helt enkelt så att musen tappar kontakten med moderkortet då och då när strömmen dalar... inte att musen i sig har något fel.Tompalaz skrev: jo, jag har funderat på det också, men att musen skulle göra "döds ryck", jaja, får kolla med min mätare helt enkelt.
det jag menade är väl att det är konstigt att just musen tappar kontakten då spänningen inte ligger på, alla andra enheter funkar bra. ska ändå kolla med min mätareupnorth skrev:Nja, det är väl helt enkelt så att musen tappar kontakten med moderkortet då och då när strömmen dalar... inte att musen i sig har något fel.Tompalaz skrev: jo, jag har funderat på det också, men att musen skulle göra "döds ryck", jaja, får kolla med min mätare helt enkelt.
Tja, jag upplevde exakt samma sak, blev rätt paff jag ocksåTompalaz skrev:det jag menade är väl att det är konstigt att just musen tappar kontakten då spänningen inte ligger på, alla andra enheter funkar bra. ska ändå kolla med min mätareupnorth skrev:Nja, det är väl helt enkelt så att musen tappar kontakten med moderkortet då och då när strömmen dalar... inte att musen i sig har något fel.Tompalaz skrev: jo, jag har funderat på det också, men att musen skulle göra "döds ryck", jaja, får kolla med min mätare helt enkelt.