Senaste firefox
Senaste firefox
Var inne på mozillas hemsida och såg att det finns en nyare version av firefox (1.5.0.6). Har för tillfället 1.5.0.5 Finns inte senaste firefox packeterat till ubuntu än??
- XeonMasta
- Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
Senaste firefox
[quote="Arendagan"]Var inne på mozillas hemsida och såg att det finns en nyare version av firefox (1.5.0.6). Har för tillfället 1.5.0.5 Finns inte senaste firefox packeterat till ubuntu än??[/quote]
Vad är skillnaden mellan 1.5.0.5 och 1.5.0.6? :/
Vad är skillnaden mellan 1.5.0.5 och 1.5.0.6? :/
â€Abake babonani bayophine babonani phutiâ€
â€those of us who have truly seen each other will surely see each other againâ€
â€those of us who have truly seen each other will surely see each other againâ€
- Niklas Bolmdahl
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
- Kontakt:
Senaste firefox
en fix för att spela Windows Media filer.
Vet inte om fixen är relevant för linux, men de har iaf packeterat en ny ver för oss, så den borde nog vara relevant
Vet inte om fixen är relevant för linux, men de har iaf packeterat en ny ver för oss, så den borde nog vara relevant
Errare humanum est
Homines quod volunt credunt
Senaste firefox
[quote="dacovale"]en fix för att spela Windows Media filer.
Vet inte om fixen är relevant för linux, men de har iaf packeterat en ny ver för oss, så den borde nog vara relevant[/quote]
I min synaptic står det att jag har senaste. Kör jag apt-get update apt-get dist-upgrade så finns det inga uppdateringar.
Vet inte om fixen är relevant för linux, men de har iaf packeterat en ny ver för oss, så den borde nog vara relevant[/quote]
I min synaptic står det att jag har senaste. Kör jag apt-get update apt-get dist-upgrade så finns det inga uppdateringar.
- Niklas Bolmdahl
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
- Kontakt:
Senaste firefox
jag menade att mozilla har släppt fixen till linux, lessen om jag var oklar.
Errare humanum est
Senaste firefox
[quote="dacovale"]jag menade att mozilla har släppt fixen till linux, lessen om jag var oklar.[/quote]
Okej.. det är ingen fara. Då får man vänta o se vad som händer. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det ju
Okej.. det är ingen fara. Då får man vänta o se vad som händer. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det ju

Senaste firefox
Avänder 2.0b1 (testversion) från edgys repos.
Nyheterna är : http://www.mozilla.org/projects/bonecho ... 1.html#new
Nyheterna är : http://www.mozilla.org/projects/bonecho ... 1.html#new