Open Arena
Open Arena
Det tycker jag är roligt, men ofta när jag försöker connecta till npn server så står det typ: clien/server game missmatch. Vad beror det på?
Nybliven nörd!
- PissedJelly
- Kontakt:
SV: Open Arena
Du har inte samma version som servern antagligen

JABBER: pissedjelly@jabber.se
Projekt: TuxBoy & TuxCube. robin@PC:~$ make clean && make food
|| Corsair 520W // Asus M2NPV-VM // AMD Athlon 64 X2 4600+ // GeForce 8800GTS 640MB // Corsair 2048MB DDR2 PC2-6400 // Seagate 250GB ||
Projekt: TuxBoy & TuxCube. robin@PC:~$ make clean && make food
|| Corsair 520W // Asus M2NPV-VM // AMD Athlon 64 X2 4600+ // GeForce 8800GTS 640MB // Corsair 2048MB DDR2 PC2-6400 // Seagate 250GB ||
Vilket jag antar, på Linuxspråk, betyder att min version är för gammal?
Hur fixar jag en nyare version av Open Arena?
Hur funkar förresten det där med "lägg till/tabort" program, hur ofta uppdateras det? Är det så krångligt att alltid lägga till den nyaste versionen av programmen där eller?
Hur funkar förresten det där med "lägg till/tabort" program, hur ofta uppdateras det? Är det så krångligt att alltid lägga till den nyaste versionen av programmen där eller?
Nybliven nörd!
- invaderjohn
- Kontakt:
http://openarena.ws/mannealm skrev: Vilket jag antar, på Linuxspråk, betyder att min version är för gammal?
där har du hemsidan

det där lägga trill ta bort program har jag nog aldrig ens testat så ingen aning
men den lägger väl till från synaptic kan jag tänka mig så du får väl den senaste versionen av det du har där?.

Går det att fixa så att man får en nyare version genom Synaptic? Hur ändrar man i såna fall det?
Gick jag däremot in på getdeb.net så fanns det en nyare version att installera. Varför ligger det inte samma version i synaptic som finns tillgänglig på getdeb?
Gick jag däremot in på getdeb.net så fanns det en nyare version att installera. Varför ligger det inte samma version i synaptic som finns tillgänglig på getdeb?
Nybliven nörd!
- invaderjohn
- Kontakt:
för att alla nya grejjer kommer inte in på ubuntus repromannealm skrev: Går det att fixa så att man får en nyare version genom Synaptic? Hur ändrar man i såna fall det?
utan för att få vissa saker i det nyaste får man lägga till extra repros
o köra multiverse o universe
jag själv har rätt många extra repros så har d mesta i det senaste (:
dock har jag me instalerat open arena från getdeb

dom borde ha en repro dom me tycker man