Support via telefon
Support via telefon
Finns det någon på forumet som kan ställa upp via telefon när det gäller en första installation av Ubuntu. Man vill ju göra rätt från början framför allt när det gäller att "partionera" hårddisken på ett rätt sätt. Detta kan vara rätt så invecklat för novisen!
SV: Support via telefon
Med liveskivan kan du koppla upp dig på msn/icq/jabber/irc m.m. så kan du få hjälp av folk den vägen. Att lägga dyra slantar på ett telefonsamtal behövs då nog inte 
KLciak på Program > Internet > Gaim
och sen väljer du konto och lägg till konto. OCh välj det protokoll som passar dig.
med IRc så kan du koppla upp dig på irc.freenode.net och sen gå in i kanalen #ubuntu-se och där finns massor med människor som kanske kan hjälpa dig.
Mig kan du nå på
msn: petri_da_vinci@hotmail.com
jabber: petri.loukamsaki@jabber.cd.chalmers.se
slutar jobba vid 16:00

KLciak på Program > Internet > Gaim
och sen väljer du konto och lägg till konto. OCh välj det protokoll som passar dig.
med IRc så kan du koppla upp dig på irc.freenode.net och sen gå in i kanalen #ubuntu-se och där finns massor med människor som kanske kan hjälpa dig.
Mig kan du nå på
msn: petri_da_vinci@hotmail.com
jabber: petri.loukamsaki@jabber.cd.chalmers.se
slutar jobba vid 16:00
Senast redigerad av 1 Petri, redigerad totalt 2 gånger.
People willing to sacrifice freedom for temporary security will loose both and deserve neither.
YES Mission success!
Då skulle jag vilja vara den förste att välkomna Korus till sin första Ubuntuinstallation.
Då skulle jag vilja vara den förste att välkomna Korus till sin första Ubuntuinstallation.

People willing to sacrifice freedom for temporary security will loose both and deserve neither.
-
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
- Kontakt:
Välkommen in i gänget