Jag har tänkt att skaffa mej en ny dator och då helst utan något windoze förinstallerat.
Hittade den här datorn med "NVIDIA® GeForce 6 PCI-E 256MB" och undrar om man kan få igång beryl med det.
Använder endast datorn till att surfa , lyssna på musik och se på film med annars.
Min fråga duger den till mej ?
http://www.pcproffs.se/Shop/Index.php?s ... 3800-160gb
Är den här datorn ett bra köp ?
SV: Är den här datorn ett bra köp ?
Den blir nog bra. 
Är dock osäker på om MAXTOR diskarna har blivit bättre. Skulle inte tro att de är "tillräckligt" bra i allafall.
Så köp en till hårddisk och ha viktiga filer på. Den som är i kommer antagligen att ta självmord när som hellst.

Är dock osäker på om MAXTOR diskarna har blivit bättre. Skulle inte tro att de är "tillräckligt" bra i allafall.
Så köp en till hårddisk och ha viktiga filer på. Den som är i kommer antagligen att ta självmord när som hellst.
Home sweet ~/ = http://sandnabba.se
- HOLMEN
- Fadder
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
- Kontakt:
Det lär fungera bra 

Ubuntu-användare sedan 2005.
Del av Core apps Dev
Del av Core apps Dev
Tack för svaren 

-
- Utgåva: 10.04 Lucid LTS
- Kontakt:
aldrig hört talas om PCProffsen. Är dom seriösa att handla ifrån?
----
Kapuch
Kapuch
-
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Jag har varit med om en hårddisk-krasch en gång hemma (det var 2004) och det var just en MAXTOR-hårdisk. (Jag har varit med om HDD-krasch på jobbet wn gång också men jag vet inte vad det var för märke på den.)Emil.s skrev: ...
Jag köpte en AMD dator från PC proffs igår och den funkar utmärkt med Ubuntu 7.04. Killarna som driver firman verkar seriösa och hjälpsamma.